

E46 M3 SMG, które było już w posiadaniu użytkowników forum.
Europa, full opcja (szybery, HK, rolety, poduchy..), czyli ciężka

Produkcja koniec 03’, pierwsza rejestracja ’04..polift, bezwypadkowe.
Mimo, że auto trafiło do mnie w dość dobrym stanie to postanowiłem przeprowadzić pełen serwis mechaniczny i estetyczny tj. regeneracja vanos’a, regulacja zaworów, wzmocnienie podłogi na porządnym zestawie naprawczym, panewki, malowanie elementów nadwozia po odpryskach, nowa ori przednia szyba atermiczna, wymiana półosi, nowe przeguby wału, zaworki, gumki, gumowe elementy zawieszenia, renowacja lakieru na ceramicznej powłoce, regeneracja przednich lamp itd. itp.
Modyfikacje auta na dziś:
- CSL Airbox (replika) z pełnym dolotem OEM CSL i zderzakiem OEM CSL,
- tylna klapa OEM CSL,
- tylny dyfuzor CSL – replika,
- kolektory o zmiennej średnicy Supersprint,
- katalizatory sportowe Magnaflow 200cpi na S-pipie Supersprint’a,
- custom X-pipe z tłumikiem przelotowym by PrzmoCar,
- tylny Supersprint RACE,
- BBK 6-tłoczkowe Brembo z tarczami 360mm na przodzie + przewody Goodridge(tył na razie ori),
- felgi S359 w czarnym połysku z oponami Michelin Sport Cup,
- soft custom Alpha-N (indywidualne strojenie) TTFS,
- wałki Schrick 280/272 z nowymi dzwigienkami,
- gwint Lowtec 9.4 street,
- sztaby H&R,
- wentylator elektryczny Mishimoto zamiast visco,
- mniejsze kołka na pompie wody i wspomaganiu,
- limitery tulei tylnych wahaczy (Turner Motorsport),
- dyfer 3,91 + zawężenie ~40%,
- i pewnie jeszcze parę rzeczy o których zapomniałem teraz

Obecnie eMa ma jakieś 375PS i stroi się na więcej


Dziękuję za komentarze ile to kasy nie wsadziłem, a można było dmuchnąć i tym co mają jakiś problem z SMG

Parę wybranych fotek z przemiany.











Enjoy